דלג לתוכן
כורסאות טלוויזיה מומלצות: המדריך המושלם לקונים החכמים

כורסאות טלוויזיה מומלצות: המדריך המושלם לקונים החכמים

כשמדובר בצפייה בטלוויזיה, אנחנו חולמים על מקסימום נוחות! כורסת טלוויזיה היא הפתרון המושלם לכל מי שרוצה ליהנות מחווית צפייה נוחה ומהנה.
במאמר זה, נסקור את כורסאות הטלוויזיה המומלצות ביותר לקונים החכמים. אם אתם מחפשים את הכורסא המושלמת לחלל הסלון שלכם, אתם במקום הנכון, אשריאן רהיטים הינם משווקים ומפיצים מורשים של ד״ר גב!

הכורסאות הראשונות שנמליץ עליהן הן כורסאות טלוויזיה מתכווננות שכולנו מכירים ואוהבים.
כורסאות אלו מצוידות במנגנון מתכוונן ידני עם מנגנון מכני וידית ייעודית שמאפשר לכם לשנות את זווית הכורסא ולהתאימה לצפייה המושלמת עבורכם. תוכלו לשנות את זווית הכורסה לפי הגובה שלכם, לשנות את זווית הכורסה כדי להתאים אותה לזווית הצפייה המושלמת בהתאם להעדפותיכם האישיות!
כורסאות אלו בדרך כלל יכללו מנגנון מתנדנד או מנגנון קבוע. בעוד מנגנון קבוע תמיד יציב ואינו זז, מנגנון הנדנוד מאפשר לכם נדנוד קל שהכורסא במצב סגור ומהנה מאוד.
אנו ממליצים בעיקר על ידית ארוכה לתפעול הכורסה ולא ידית שקועה בדופן, הידית הארוכה הרבה יותר קלה לתפעול הכורסה ואמינה מאוד לשימוש לטווח הרחוק.

כורסת טלוויזיה מתכווננת מומלצת עם ידית היא כורסת טלוויזיה פרידום מבית ד״ר גב שניתן לבחור בין מנגנון קבוע למנגנון מתנדנד.

כעת נדבר על כורסאות טלוויזיה חשמליות הכוללות מנגנון כוונון אינסופי ושליטה באמצעות שלט ייעודי.
בימים אלו כורסאות טלוויזיה הפכו הרבה יותר חכמות ומשלבות כבר מנגנון מתקדם שמאפשר ליהנות מחווית צפייה חדשה שעדיין לא הכרתם.
בעזרת השלט החשמלי, תוכלו לעצור בכל זווית שבה תחשקו ולשנות אותה בכל רגע בקלות וללא מאמץ! האפשרויות והזוויות שקיימות בכורסה חשמלית הם כמעט אינסופיות.
חשוב לשים לב שיש שקע חשמל ייעודי קרוב לאזור הכורסא ובנוסף טיפ חשוב: לבדוק שישנה סוללת גיבוי למקרה של הפסקת חשמל שנוכל לסגור את הכורסה!

כורסת טלוויזיה חשמלית מומלצת במיוחד היא כורסת טלוויזיה נורמן מבית ד״ר גב בריפוד עור יוקרתי של המותג LA-Z-BOY האמריקאי.
בנוסף, תוכלו למצוא כורסאות טלוויזיה בריפוד עור או כורסאות טלוויזיה בריפוד בד, שישדרגו את חלל הסלון שלכם במראה רך או יוקרתי ואלגנטי בעת הצפייה בטלוויזיה.

כעת נסקור את העולם המתקדם של כורסאות קימה (סטנד-אפ) הייעודיות שמציעות נוחות ועצמאות בלחיצת כפתור.
הכורסאות הייחודיות הללו מתאימות במיוחד לאנשים מבוגרים ולאלה המתקשים בתנועה, מסייעות להם לשמר על עצמאותם ומאפשרות נוחות ופונקציונליות ברמה גבוהה.
מדובר בכורסאות טלוויזיה ומתקדמות, אשר מכילות מנגנון סטנד אפ חשמלי, המאפשר למשתמש למצוא בקלות את התנוחה המועדפת עליו ואף לעזור לו להגיע למצב עמידה!

כורסת סטנד אפ קולס מומלצת במיוחד ומציעה את המענה המושלם לכל הדעות!

בונוס! כורסאות עיסוי: כל כורסה מצוידת במגוון מנגנוני עיסוי שניתן להתאים באופן אישי, מה שהופך את כל רגע של הפסקה לפינה של פינוק אמיתי. זה הזמן להפוך את הבית שלכם לספא מפנק שבו תוכלו להתרווח ולהתנתק מהמתח היומיומי!

כורסת עיסוי אקספלורר מבית ד״ר גב היא כורסת העיסוי המושלמת שאתם חייבים לקרוא עליה! 

לסיכום, במאמר זה סקרנו את כורסאות הטלוויזיה המומלצות ביותר לקונים החכמים. הכורסאות המומלצות כוללות כורסאות טלוויזיה מתכווננותכורסאות טלוויזיה חשמליות, כורסאות הרמה וכורסאות עיסוי מפנקות. תוכלו למצוא בקטלוג שלנו את הכורסא המתאימה לכם בהתאם לצרכים והעדפות האישיות שלכם. כך תוכלו ליהנות מחווית צפייה מושלמת ונוחה בזמן צפייה בטלוויזיה.

ואם עדיין יש לכם שאלות - אל תהססו לפנות ולהיעזר בנו למציאת הכורסה הבאה שלכם.

מאמר קודם ראיון בתוכנית הבוקר עם מעיין אדם וחיים אתגר
מאמר הבא ראיון לכאן ב׳ - ניהול עסק מפונה במלחמה ואיך שופינג איי אל קשור?